sobota, 21 stycznia 2012

Miejski styl...

 Fajna pozytywna, kolorowa stylizacja....
Cudne, uwielbiam taki styl. Na luzie a przy tym bardzo trendy.  Stylizacja w sam raz na wyjście na miasto w upalne dni. Luźny t-shirt dobrze pasuje do takze luźnych spodenek, kolorystyka jak najbardziej  trafiona, do tego aby podkreslić całość jako dodatek świetną funkcję stanowi torebka z wikliny.


w tych stylizacjach, przede wszystkim pierwszej pani ( blond włosy) urzekła mnie kolorystyka. Swietne połaczenie ze sobą tak różnych kolorów, co bywa niebezpieczne, jednak tutaj jak najbardziej jestem za. Druga pani aby podkreślić swój wygląd dodała kapelusz, który odciąga uwagę od pozostałości.


  
Tutaj urzekły mnie...  pasiaste, kolorowe skarpetki:) bez nich stylizacja byłaby nudna, a tak jest świetna.
 Kolejna mieszanka kolorów. Nie jestem przekonana do tego odcienia żółci, ale w tej stylizacji prezentuje się on czarująco. Od tej pory będę miała inne do niego podejście, aczkolwiek trzeba umiejętnie wpleść go, by nie powstał efekt przeciwny od zamierzanego
Śliczna sukienka:)



Tutaj oczywiście główną rolę odgrywają ... skarpetki i to jeszcze żółte. Kolor ten będzie zapewne odcieniem tej wiosny.  Ogólnie wszystko ok, fajne połączenie żakietu z koszulą, spodnie też ok, jedyną wadą są buty które no niestety nie przypadły mi do gustu.

Na pozór grzeczna stylizacja, a tak naprawdę z pazurem. Modne w tym sezonie zielone spodnie z kraciastą elegancką  koszulą... efekt super 


Styl szykowny przełamany skórzaną kurteczką. dla mnie super.


W dobrym stylu przełamanie eleganckiego stylu  jeansową kurteczką, - efekt bardziej miejski...


 Tutaj ważną rolę odgrywają dodatki - duży naszyjnik zmienia postać zwykłej białej bluzki z jeansami, do tego duża stylowa torba oraz oryginalne  buty z modnie załozonymi podkolanówkami. Zapominiałabym o kapeluszu, który stanowi tutaj nieoderwaną całość...

 Jasne kolory, dopełnione ciemnymi brązowymi butami na koturnie i torbą. Efekt tej stylizacji  bardzo mi przypadł do gustu...
 Tutaj podoba mi się to w jaki sposób prosta, zwykła koszula została urozmaicona dodatkami, przez co zmienia się jej charakter.
 Podoba mi się  prostota tej stylizacji...



Niesamowita fantazja kolorów, połaczenie tego  swetra z żołtą spódnicą daje fajny efekt. Buty może dałabym tu inne... ale i tak bardzo podoba i się całość







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz