środa, 20 czerwca 2012

Inspiracje

 Ładne kolory, wszystko się ze sobą fajnie komponuje, dodatkowo okulary  w stylu lat 60  i kapelusz dodają największego uroku stylizacji. Do tego wszystko w znakomitej pastelowej tonacji. Super:)
Wstawiam to ze względu na fajną fryzurę. Poza tym pastele... jest ok:)

Oczywiście żona jednego z piłkarzy. Prosto ale z klasą.


Marzę o takiej bluzce. Idealny, cudny krój, a do tego fantastyczne połaczenie kolorów.

Do stylu eleganckiego dodany kapelusz całkowicie zmienia całą stylizację:)

 
Edyta Herbuś jak zwykle zachywyca swoją stylizacją. Tą umieszczam w blogu, gdyż jest to moja inspiracja, ponieważ mam podobne buty, spodnie i koszulę. Często to ze sobą zestawiam." Modna klasyka"

Żona Wayne'a Rooney'a  przebywająca w Krakowie. Podoba mi się jej miejski styl. Niewymuszony, ale z klasą. Szalik dopełnia całą stylizację. Jak dla mnie super.

Znana polska blogerka modowa. Ma świetny styl o czy nie muszę pisać.

kolor żółty to mój typ na te wakacje. Ten odcień bardzo przypadł mi do gustu, a do tego połączenie jego z kolorem białym - mistrzostwo. Ciekawe i nadające oryginalności są cieniowane jeansy. Już myśle, które ze swoich starych przerobić w taki sam sposób:)

Podoba mi się kurteczka jeansowa. Zamierzam w taki sposób przerobić swoją:)

Żakiet ...



Na luzie... koronkowa bluzka - super:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz